کارگاه سندبلاست شیشه در تهران

شیشه سندبلاست راه مات 2
کارگاه سندبلاست شیشه در تهران

کارگاه سندبلاست شیشه در تهران

طراحی ، سند بلاست و چاپ روی شیشه سندبلاست

نوعی شیشه می باشد که با عنوان شیشه سند بلاست شناخته شده است. در واقع فرایند شیشه سندبلاست راه مات مات شدن شیشه را سند بلاست گویند.

در طی اجرای این تکنیک ساینده های معدنی یا پایه خاک با شتاب بالایی که به دست می آورند، بر روی سطح قطعه موردنظر پرتاب می شوند. در شیشه سند بلاست، عمل سند بلاست باعث مات شدن شیشه از طریق پاشیدن شن و ماسه با شدت زیاد بر روی هر نوع شیشه ای می شود.

برای سند بلاست کردن شیشه‌ها، از ماسه‌ای خاص استفاده می‌شود. آن‌ را با فشار بر روی شیشه‌ها می‌پاشند. برای این کار از کمپرسورهای هوای مخصوص استفاده می‌کنند. به این عمل در اصطلاح حرفه‌ای بلاست کردن می‌گویند.

واژه سندبلاست ( sandblast ) یک واژه انگلیسی است ، معنی کلمه به کلمه آن عبارت است از : سند ( sand ) به معنی ماسه بلاست ( blast ) به معنی انفجار و پرتاب است . سندبلاست – sandblast عبارت است از سیلیس پاشی – ماسه پاشی پرتاب ماسه و شن با فشار بسیار زیاد هوا را

واژه سندبلاست ( sandblast ) یک واژه انگلیسی است ، معنی کلمه به کلمه آن عبارت است از :

سند ( sand ) به معنی ماسه
بلاست ( blast ) به معنی انفجار و پرتاب است .

سندبلاست – sandblast عبارت است از سیلیس پاشی – ماسه پاشی پرتاب ماسه و شن با فشار بسیار زیاد هوا را سندبلاست می گویند .

تفاوت بین شیشه مات و شیشه سندبلاست

شیشه یک ماده بسیار متنوع است که معمولاً برای کاربردهای زیبایی شناختی و کاربردی در ساخت و ساز و طراحی استفاده می شود. راه‌های مختلفی برای سفارشی‌سازی شیشه برای بهبود ظاهر و افزودن ویژگی‌های آن، از جمله فراستینگ وجود دارد.

اگر به خرید شیشه سفارشی فکر می کنید و در مورد تفاوت بین مات کردن شیشه و سندبلاست  سردرگم هستید، برای اطلاعات مفید به خواندن ادامه دهید.

شیشه مات چیست :

شیشه مات” یک اصطلاح کلی است که برای توصیف شیشه ای استفاده می شود که برای دید مبهم و ایجاد حریم خصوصی اصلاح شده یا اصلاح شده است. شیشه مات معمولاً برای درهای دوش و پنجره های حمام استفاده می شود تا حریم خصوصی صاحب خانه در حمام را حفظ کند.

از شیشه مات نیز می توان برای ایجاد حریم خصوصی در محیط های تجاری بدون محدودیت نور در دفاتر و اتاق های کنفرانس استفاده کرد. علاوه بر مزایای حفظ حریم خصوصی شیشه مات، ظاهری عالی نیز دارد و می‌توان آن را به روش‌های متعددی سفارشی کرد. شیشه را می توان برای ایجاد یک الگوی خاص یا نشان دادن یک لوگوی شرکت مات کرد، که آن را برای خانه ها و مشاغل به طور یکسان عالی می کند.

کارگاه سندبلاست شیشه در تهران

شیشه مات در مقابل سندبلاست

از آنجایی که سندبلاست سطح شیشه را حک می کند، می تواند قطعات شیشه را ضعیف کند. مهم است که از تکه های شیشه محکمی استفاده کنید که بتواند در برابر فرآیند حکاکی مقاومت کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، همیشه بهترین کار این است که شیشه سندبلاست را از شرکت هایی که تجربه و تخصص زیادی در فرآیند مات کردن شیشه دارند، سفارش دهید.

شیشه های سندبلاست در واحدهای مسکونی نیز قابل استفاده هستند و برای آشپزخانه وحمام می توان طرح خاصی را روی شیشه چاپ و استفاده نمود. فروشگاه ها نیز می توانند از شیشه سندبلاست شده برای دکور خود استفاده نمایند.

شیشه ساتن ظاهری مبهم دارد و در عین حفظ سطح مناسبی از حریم خصوصی، انتقال نور عالی را ارائه می دهد. دورتر شی از شیشه ساتن، ظاهری که از شیشه دیده می شود مبهم تر می شود. چنین ظاهر شیشه ای مبهم برای اتاق های داخلی، درهای شیشه ای، پارتیشن های شیشه ای و پنجره ها عالی است. این یک نوع شیشه حکاکی شده با اسید است که دارای سطحی آسان برای تمیز کردن است.

نگرانی در مورد شیشه سندبلاست؟
در حالی که شیشه سندبلاست می‌تواند برای طراحی داخلی و حفظ حریم خصوصی اثر مات یا حکاکی شده مورد نظر را روی شیشه ایجاد کند، اما جنبه منفی دائمی و گران بودن آن به عنوان یک راه‌حل مقاوم‌سازی را دارد. همچنین ثابت شده است که نگهداری از آن بسیار دشوار است زیرا از بین بردن اثر انگشت و سایر لکه ها تقریبا غیرممکن است. در یک زمان، همه ما شیشه های سندبلاست شده را در محیط های تجاری دیده ایم که با وجود تمیز کردن منظم، همچنان کثیف به نظر می رسند.

اگر شیشه‌ سند بلاست را با یک لایه لمینیت بپوشانند تبدیل به شیشه‌ سکوریت شده و در برابر ضربه مقاوم می‌شوند.

ما تجربه گسترده ای در کار با پروژه های تجاری و مسکونی داریم و متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما از خدماتی که دریافت می کنند رضایت کامل دارند. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات ما بیشتر بدانید و مشاوره را شروع کنید.

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۱۳ میانگین: ۴.۸]

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید