نرده شیشه ای شیشه سکوریت

نرده شیشه ای شیشه سکوریت
نرده شیشه ای شیشه سکوریت

نرده شیشه ای شیشه سکوریت

نرده شیشه ای شیشه سکوریت

شیشه که می‌تواند ضربه بزند از تاثیر اتفاقی به ورود اجباری، شیشه می‌تواند خانه‌ها را ایمن و سالم نگه دارد.

شیشه ایمنی برای کمک به محافظت از ساکنان ساختمان در برابر آسیب یا تلفات ناشی از علل تصادفی یا طبیعی طراحی شده است. قوانین ساختمانی به شیشه ایمنی در مکان‌های بالقوه خطرناک، مانند درهای قابل استفاده و مناطق کنار راهروها نیاز دارند.

حصار شیشه ای بیشتر و بیشتر محبوب می شود، احتمالاً به دلیل تابستان های گرمتر ما و محبوبیت روزافزون استخرها.

نرده شیشه ای یکی دیگر از کاربردهای نرده شیشه ای است که در ساختمان های جدید و همچنین پروژه های نوسازی بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. حصار شیشه ای از شیشه سخت ساخته شده است که در پایه و اغلب با یک نرده در اطراف بالای شیشه نرده نگه داشته می شود.

انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه ای برای استخر

نرده شیشه ای برای استخر

نرده شیشه ای اطراف استخرها اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری سیستم‌های کاملاً بدون قاب ما را ترجیح می‌دهند، زیرا بهترین دید را به استخر می‌دهد و در عین حال فاکتور ایمنی مورد نیاز قانونی را نیز فراهم می‌کند.

صاحبان خانه هایی که پوشش شیشه ای خود تمیز شونده ما را انتخاب می کنند متوجه می شوند که حصار استخر تقریباً نامرئی خواهد بود و به طرز شگفت انگیزی تمیز می شود.

نرده های حریم خصوصی

نرده های حریم خصوصی

در دنیای امروزی، اغلب می‌توان در بالکن با همسایه‌ای که ممکن است دوست نداشته باشد قهوه صبح خود را با لباس خواب می‌نوشد، در بالکن مشترک باشد. به همین دلیل، می‌توانیم مانع را مسدود کنیم تا نور وارد شود، اما حریم خصوصی شما را به خطر نیندازیم.

حصارهای حریم خصوصی مات شده بین خانه ها می توانند هنگام حضور در باغ یا روی عرشه های اطراف خانه، از چشمان کنجکاو محافظت کنند.

نرده شیشه ای برای عرشه و بالکن

بسیاری به جای یک مانع چوبی سنتی در لبه بالکن یا عرشه، نرده‌های شیشه‌ای زیبایی و تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری را انتخاب می‌کنند که بالکن سیستمز ارائه می‌کند.

نرده شیشه ای ویلایی

دستورالعمل‌های امنیتی برای کمک به محافظت از افراد ساختمان در برابر آسیب و یا از دست دادن به خاطر اقدامات عمدی و عمدی طراحی شده‌اند. سازمان‌های مختلفی برای اطمینان از تاثیر آن و مقاومت در برابر انفجار، نیاز به آزمایش دقیق از شیشه امنیتی دارند.

رنگ شیشه ای LamiGlass

Guardian LamiGlass Color یک شیشه چند لایه است که دارای یک لایه PVB رنگی است. این بدان معنی است که نه تنها به محافظت و ایمن کردن کمک می کند، بلکه جذابیت زیبایی شناختی بیشتری را برای هر پروژه به ارمغان می آورد.

رنگ شیشه ای LamiGlass

محافظت می کند و به خوبی رنگ می شود

Guardian LamiGlass , تمام مزایای گاردین LamiGlass از قبیل افزایش امنیت و حفاظت از UV را ارایه می‌دهد , اما طیف وسیعی از رنگ‌های روشن را نشان می‌دهد . این‌ها را می‌توان به صورت جداگانه مورد استفاده قرار داد , یا آن‌ها می‌توانند با هم ترکیب شوند تا انتخاب بزرگی از گزینه‌های رنگی مختلف ارائه دهند .

مزایای شیشه لمینت، رنگی

LamiGlass Color دارای طیفی از ۱۶ رنگ پایه است که می‌توان آنها را به‌صورت جداگانه یا ترکیب کرد تا انتخاب بزرگی از بیش از ۳۰۰۰ رنگ شفاف، شفاف یا مات ارائه دهد.

هر جا که اعمال شود جلوه فوق العاده ای می سازد
LamiGlass برای کاربردهای تزئینی و تجاری – از جمله پنجره ها، دیوارها، پله ها، نمایشگرهای خرده فروشی و نرده ها – ایده آل است.

مزایای شیشه لمینت، رنگی

بهترین کیفیت شیشه محافظ یا سکوریت

۱. شیشه باکیفیت باید استاندارد ایران داشته باشد.

۲. زمانی که از جلو به شیشه نگاه میکنید سطح آن باید صاف باشد.
۳. لب پری ها در جاسازی ها و برش ها زیاد نباشد.
۴. تاب سطح آن کم باشد.
۵. بکار بردن دیاموند براق در لبه ها.
۶. زمانی که شیشه می شکند به خرده های ریزتری تبدیل شود.

شیشه سیمی – شیشه سیمی ۱/۴ است؟ شیشه امنیتی شفاف، یا شیشه مبهم، با لایه ای از الماس یا مش سیم طرح مربعی که در شیشه لایت تعبیه شده است. شیشه سیمی را نمی توان تحت عملیات حرارتی یا رنگی قرار داد و یک ماده لعاب ایمن تایید شده نیست. شیشه سیمی اغلب در پنجره‌های سقفی، شیشه‌های سقفی و جاهایی که شیشه‌های ضد حریق مورد نیاز است استفاده می‌شود. شیشه سیمی راحت تر از شیشه سیمی با همان ضخامت می شکند، اما سیم مانع از افتادن قطعات از قاب می شود.

 

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۱۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید