قیمت پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای تهرانپارس
قیمت پارتیشن شیشه ای اداری

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری، فریم لس، تک جداره و دوجداره

سازندگان دیوارهای پارتیشن شیشه ای برای تعریف فضاهای محیط های کاری با سیستم های پارتیشن با طراحی منحصر به فرد چنین عنوان می کنند :

تولید کننده پارتیشن شیشه ای از سال ۲۰۰۶ VetroIn جدیدترین نسل پارتیشن های شیشه ای را برای دنیای اداری طراحی، تولید و نصب می کند.

راه حل هایی با کارایی بالا برای دیوارهای پارتیشن ارائه می دهد که فضاها را مشخص می کند و محیط کار را با شخصیت می بخشد. طراحی انحصاری Made in Italy جان می بخشد .

پارتیشن شیشه ای تهرانپارس

تولید کننده پارتیشن شیشه ای ساخته شده از طرف شرکت های مهم معماری، شرکت های ساختمانی و پیمانکاران به لطف تیم حرفه ای که معماران و طراحان را دنبال می کنند و نیازهای مشتریان نهایی آنها را برآورده می کنند.

تیم های مدیریت ساختمان در تلاش هستند تا اشغال و درآمد را برای فضای اداری اجاره ای و همزمان با به حداقل رساندن هزینه های جاری به حداکثر برسانند. ممکن است برآورده کردن نیازهای طیف وسیعی از مشتریان شرکتی بدون به خطر انداختن یک یا چند مورد از این اهداف برای آنها دشوار باشد.

یک پلان طبقه اداری که برای یک سازمان کاملاً کار می کند اغلب برای سازمان دیگری نامناسب است، که برای مالکان ساختمان های تجاری که نمی خواهند ملک خود را به طور منظم خالی ببینند، مشکل ایجاد می کند.

مزیت دیوارهای پارتیشن شیشه ای قابل حمل

  • به سرعت فضای خود را در پاسخ به درخواست های مشتری پیکربندی مجدد کنید
  • آکوستیک بهبود یافته
  • بازسازی کم هزینه
  • فضای کار از نظر زیبایی
  • نور طبیعی بیشتر

اگر می خواهید به طور موثر اتاق را به فضاهای کوچکتر بدون ساختن دیوارهای مات تقسیم کنید، پارتیشن های شیشه ای راه حلی هستند. این تقسیم‌کننده‌های اداری همه‌کاره که در طیف وسیعی از ارتفاع، ضخامت و پرداخت موجود می‌باشند، برای متعادل کردن موارد کاربردی و نیازهای کارمندان در زندگی روزمره ایده‌آل هستند.

پارتیشن های اداری شیشه ای با ایجاد یک مانع قوی که انتقال صدا را بدون به خطر انداختن جریان نور کاهش می دهد، هم کاربردی و هم از نظر زیبایی شناسی جذاب هستند. آنها به افراد یا گروه‌هایی با اندازه‌های مختلف اجازه می‌دهند تا محیطی بدون حواس‌پرتی داشته باشند بدون اینکه احساس کنند از دیگران جدا شده‌اند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای افزودنی‌های فوق‌العاده‌ای برای هر ساختمانی هستند، به‌ویژه مکان‌های شلوغ مانند دفاتر مدرن. آنها نه تنها به حفظ فضای باز و بدون اشکالات اتاق بزرگ و پر سر و صدا کمک می کنند، بلکه بسیار قابل تنظیم هستند. شما به راحتی می توانید با پارتیشن های لعاب سفارشی ما به سبک بصری و عملی بی نقصی دست یابید – ما خوشحالیم که در هر طرحی که به دنبال آن هستید کمک می کنیم.

از پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون قاب گرفته تا پارتیشن‌های به سبک کریتال ، مجموعه معاصر ما برای هر کسب‌وکار یا دفتر خانه مناسب است. ما اغلب با معماران و صاحبان خانه کار می‌کنیم تا راه‌حل‌های منحصربه‌فردی برای فضای شما ایجاد کنیم، حتی سخت‌افزاری را در چندین پوشش RAL برای تحسین کامل هر پروژه ارائه می‌کنیم. برای بررسی مجموعه گسترده ما از پارتیشن های لعاب دار حتما به پایین بروید .

عملکرد ضد لرزه ای

شفافیت و عملکرد الهام بخش دیوارهای جداکننده شیشه ای شرکت مستقر در Brescia است.

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری

دیوارهای تک پانل هوشیار یا سیستم های دال دوبل پیشرفته، یونیت های دیواری کلاسیک، دیوارهای پارتیشن و واحدهای ذخیره سازی، پارتیشن های خلاقانه با راهنماهای فرورفته: شرکت Castel Mella سیستم های پارتیشن را برای هر نیاز و محیطی طراحی می کند.

VetroIn توانسته است تجربه شیشه‌سازی را که در سال ۲۰۰۱ آغاز شده است، توسعه دهد تا پارتیشن‌های معماری شفاف را برای معماران، مشتریان، شرکت‌های ساختمانی و پیمانکارانی که می‌دانند چگونه طراحی ظریفی را ارائه دهند، ارائه دهد. پروژه های انحصاری ایجاد شده به لطف مداخلات ویژه و پیشرفته، مانند پردازش لیزر، لایه های پارچه و چوب، فیلم های LCD برای تنظیم شفافیت، طرح ریزی جلو و سیستم های نمایش عقب که دیوارهای پارتیشن شیشه ای و در نتیجه محیط را شخصی می کند.

مشتریان از طریق تجربه و تخصص فنی ابزارهای اصلی خود را برای طراحی مجدد فضاهای اداری و ایجاد محیط‌های مطبوع , عملکردی و نمایندگی , در اختیار دارند .

تمام این موارد می‌توانند بر روی یک شریک با تجربه حساب شوند و به سرعت و به طور موثر راه‌حل‌های هدف‌دار را پیشنهاد کنند .

در Glass Interiors ، ما انواع مختلفی از پارتیشن‌های شیشه‌ای را متناسب با طیف وسیعی از نیازهای مشتری ارائه می‌دهیم. ما انتخابی از لعاب، قاب، پیکربندی، و جلوه‌ها را با درب‌های شیشه‌ای محوری یا کشویی نیز ارائه می‌کنیم.

ممکن است شیشه بدون قاب را برای ظاهر بدون درز نهایی یا پارتیشن های شیشه ای با قاب آلومینیومی برای جلوه صنعتی شیک بخواهید. شاید برای تنظیم آسان از دیوار جداکننده شیشه ای متحرک بهره مند شوید. هر آنچه که شما نیاز دارید، Glass Interiors می تواند راه حل را ارائه دهد.

پارتیشن‌های شیشه‌ای تک جداره ساده ما ، با محافظت از صدا تا ۴۴ دسی‌بل، گزینه مناسبی برای اکثر تنظیمات هستند. اگر فضای پارتیشن بندی شده شما به عملکرد صوتی بالاتری نیاز دارد، پارتیشن های شیشه ای دو جداره ما کاهش صدا را تا ۵۵ دسی بل ارائه می دهند.

ما همچنین پارتیشن ها و درب های شیشه ای درجه بندی آتش را برای مناطقی که به ایمنی بیشتری نیاز دارند، عرضه می کنیم. Glass Interiors خدمات طراحی و مشخصات کاملی را برای هر نوع پارتیشن شیشه ای ارائه می دهد تا به شما در دستیابی به ظاهر ایده آل و اثربخشی برای فضای خود، صرف نظر از هدف، کمک کند.

VetroIn کیست ؟

تولید کنندگان دیوارهای جداکننده شیشه ای به دنیای اداری اختصاص داده شده اند. مشتریان VetroIn شرکت های معماری در ایتالیا و خارج از کشور، شرکت های ساختمانی و پیمانکاران هستند که وظیفه طراحی و تعریف فضاهای تجاری مشتریان خود را بر عهده دارند.

بنابراین این شرکت دانش و طراحی ساخت ایتالیا را برای نتایجی که اغلب فراتر از انتظارات است در اختیار آنها قرار می دهد.

علاوه بر این، یک شبکه ساختاریافته از توزیع کنندگان و نمایندگان به شرکت اجازه می دهد تا قلمرو ایتالیا و خارجی را پوشش دهد تا نیازهای مبلمان اداری و تجاری در سراسر شبه جزیره را برآورده کند.

گواهینامه و کیفیت

یکی از نمونه کارهای پارتیشن شیشه ای جامینه :

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

شیشه سکوریت جامینه از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه اجرای شیشه سکوریت ، طراحی سندبلاست ، شیشه بین کابینتی، پارتیشن شیشه ای و دور دوشی شیشه ای آغاز نمود.

این مجموعه با تلاش و کوشش پیاپی پرسنل همچنان در ارائه بهترین کیفیت با نازلترین قیمت نسبت به سایر رقبا پیشتاز بوده و با حفظ اصل مشتری مداری دارای مشتریان دائم بالای ۱۵ سال نیز است.

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۱۰ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید