قیمت نرده شیشه ای تراس و ۳ مدل

قیمت نرده شیشه ای تراس و ۳ مدل

قیمت نرده شیشه ای

سیستم های بالکن شیشه ای اکنون بسیار محبوب هستند! این همه هیاهو برای چیست؟ نرده های فرفورژه سنتی چه ایرادی دارند؟

قیمت نرده شیشه ای تراس و 3 مدل

سیستم های بالکن شیشه ای سیستم های بالکن را روی نقشه قرار می دهند! در پرسش و پاسخ زیر، آقای Effi Wolff، مدیر عامل Balcony Systems Solutions Limited اطلاعاتی در مورد روند فعلی نرده‌های شیشه‌ای و بالکن‌ها ارائه می‌دهد که چرا سیستم اختصاصی بالکن سیستمز همه جعبه‌های مناسب را مشخص می‌کند.

چرا همه درخواست بالکن شیشه ای دارند؟

“خب فکر می کنم مردم متوجه شده اند که شیشه محصول عالی است، به اندازه کافی قوی است که در برابر ضربه و استرس مقاومت کند، زیبایی بسیار بالایی دارد و تقریباً تمام مواد دیگری را که با آنها ترکیب می شود تکمیل می کند.”

پس به نظر شما محصولی برتر نسبت به ریل های فرفورژه است؟

البته جامینه نسبت به بالکن های شیشه ای تعصب داره. با این حال، می‌توانم بگویم که برخی از ویژگی‌ها با کار فولاد فرفورژه سنتی تکمیل می‌شوند، اما در یک مفهوم کلی‌تر، من معتقدم که مردم ظاهر تمیز شیشه را ترجیح می‌دهند و برخی از کارهای فلزی برای سلیقه من بیش از حد «قفس» است.

نرده بدون قاب را می توان به حداقل در مسیر اصلی درهای شیشه ای کشویی قاب باریک ما ادغام کرد تا ظاهری ایجاد کند که این نرده ایمنی حتی وجود ندارد. هنگامی که درهای قاب باریک بسته هستند، تکیه گاه شیشه ای ساختاری نامرئی به نظر می رسد، اما زمانی که باز است به عنوان یک مانع ایمنی قوی عمل می کند.

برای سایر سیستم های درب باز، مانند درب های دوتایی یا درهای پنجره ای، ما می توانیم یک نرده را بر روی ساختار کف داخلی و یا به ساختار دیوار خارجی متصل کنیم تا یک طراحی بالکن مینیمال و بدون قاب ژولیت داشته باشیم.

فضای نشیمن عالی خود را در فضای باز ایجاد کنید :

سیستم‌های نرده شیشه‌ای ما یک سبک منحصر به فرد از نرده‌ها هستند که دارای نرده‌های فولادی ضد زنگ و قطعات اجزای آن هستند. آنها با در نظر گرفتن سادگی برای بالکن های شیشه ای یا نرده های عرشه باغ طراحی شده اند.

جامینه هر پروژه را به صورت جداگانه طراحی می کند تا مطابق با نیازهای دقیق باشد. این سیستم ها برای نصب سریع و آسان در هنگام تحویل طراحی شده اند. خدمات طراحی و ساخت سفارشی ما به شما راه حلی متناسب با نیازهای پروژه شما می دهد.

ریل های فرفورژه

حتی با شیشه هم گزینه های زیادی وجود دارد، اینطور نیست؟

قطعا وجود دارد محصولات، تامین کنندگان و سیستم های مختلف زیادی وجود دارد.

من برای سادگی پیشنهاد می کنم که بگویم سه دسته برای بالکن های شیشه ای وجود دارد:

سیستم های شیشه سازه ای که از شیشه های بسیار ضخیم استفاده می کنند و از ستون های فلزی عمودی استفاده نمی کنند.
سیستم های نصب شده که از “گیره های شیشه ای” یا “لگ” برای نگه داشتن شیشه استفاده می کنند. این نوع بالکن شیشه ای معمولاً در هر متر یا بیشتر و در گوشه های بالکن دارای یک تیر عمودی خواهد بود.

بالکن شیشه سکوریت

مقررات و استانداردهای شیشه های مورد استفاده در ساختمان ها را می توان در سه دسته قرار داد. هر یک از انواع مانع شیشه ای نیاز به بارهای طراحی متفاوتی دارد و بنابراین، مشخصات شیشه متفاوت است:

موانع محافظ شیشه ای مستقل
موانع با پانل های پرکننده شیشه ای
موانع شیشه ای تمام ارتفاع (معمولاً برای طراحی بالکن قابل استفاده نیستند)
نیروهایی که شیشه باید برای آنها طراحی شود عبارتند از: بار خطی (UDL افقی) kN/m2، بار توزیع شده یکنواخت (UDL) kN/m2، بار متمرکز kN و نیروی ضربه. با یک نرده قاب دار حاوی پانل های پرکننده شیشه ای، قاب نرده، به جای شیشه، باید بار خط را برآورده کند.

شیشه های سکوریت شده یا همان طور که معمولاً به آن می گویند سخت شده، محبوب ترین گزینه برای نرده های بالکن است، چه قاب دار یا بدون قاب. شیشه های سکوریت شده و شیشه های مقاوم در برابر حرارت از نظر روش پردازش نسبتاً مشابه هستند.

دسته سوم سیستم منحصر به فرد و اختصاصی ما است که باید یک دسته بندی خاص خود را داشته باشد.

سیستم بالکن شیشه ای ما را می توان در برخی موارد بدون تکیه گاه عمودی اجرا کرد و در صورت لزوم زیاد تکرار نمی شود، یعنی هر دو متر یا بیشتر. و هنگامی که اعضای عمودی حضور دارند، بسیار تمیز و نرم هستند، هیچ گیره یا بند “میکی ماوس” ندارند.

شیشه ساختاری به این معنی است که شیشه “ساختار” است. شیشه در اینجا نه تنها به عنوان یک پانل بلکه به عنوان ساختار و یک عضو ساختاری استفاده می شود. مقاومت واقعی در برابر بارها، افراد، باد و فشار توسط شیشه گرفته می شود. شیشه از قسمت پایینی که در داخل یک کانال ثابت شده یا گیره دار شده است.

مزیت اصلی شیشه سازه ای این است که در تمام موارد به هیچ ستون عمودی نیاز نخواهد داشت، معایب اصلی آن این است که فشار زیادی را هم از نظر وزن و هم از نظر بار به سازه وارد می کند و البته قیمت آن به مراتب از سایر سیستم ها بیشتر است.

برخی از مزایای رایج نرده های شیشه ای در بالکن عبارتند از:

  • گزینه نسبتا کم هزینه (اما با ارزش درک شده بالا)
  • نگهداری کم / طول عمر طولانی
  • مقاومت در برابر ضربه و استحکام بالا
  • طیف گسترده ای از گزینه های رنگ و تاریکی
  • باز بودن ایجاد می کند و نماها را فعال می کند
  • به راحتی می توان چاپ یا سفارشی کرد
  • به راحتی قابل تنظیم و پردازش آسان است

نصب بالکن شیشه ای اینفینیتی

علاوه بر این، لطفاً به گالری ما از نصب های قبلی بالکن شیشه ای بی نهایت نگاهی بیندازید که ممکن است ایده های بیشتری برای بالکن شما به شما بدهد…

شاید فقط در صورتی نیاز به نرده های شیشه ای اینفینیتی داشته باشید که از قبل بالکن دارید و فقط باید نرده را تعویض کنید نه قاب.

جدیدترین طرح های بالکن شیشه ای جولیت اینفینیتی را ببینید.

اطلاعات بیشتر در مورد قاب های بالکن سفارشی را مشاهده کنید

مشخصات
برای بالکن های شیشه ای بی نهایت:
شیشه در رنگ‌های مختلف موجود است: شفاف، رنگی یا حکاکی شده روی صفحه برای حفظ حریم خصوصی
تمامی شیشه ها دارای گواهینامه می باشند
دارای نرده ایمن: شیشه ۱۵ میلی متری
شیشه مقاوم ۱۷.۵ میلی متری بدون نرده
«رفع صورت» یا «رفع بالا» موجود است
انتخاب تثبیت های مختلف از جمله آهنگ ها، دکمه ها و بلوک ها
تمام داده های آزمایش و محاسبات برای شیشه و تثبیت برای کنترل ساختمان در دسترس است
تیم Sunrock Balconies تجربه زیادی دارد و تمام نصب ها را تکمیل خواهد کرد
پوشش پودری مطابق رنگ به قاب و پاها موجود است (با شماره RAL)
قاب های بالکن سفارشی دارای طراحی استاندارد با عرشه کامپوزیت هستند
پایه های بتنی موجود است
گزینه های ضد آب GRP
روکش زیرین موجود است
Sunrock طراحی و نصب کلیه بالکن های شیشه ای اینفینیتی مطابق با مقررات ساختمانی انگلستان.

در زیر تصاویری از نرده‌های شیشه‌ای ساختاری وجود دارد که ما برای پروژه‌ای در جرسی ارائه کرده‌ایم. توجه داشته باشید هیچ پست عمودی وجود ندارد .

تفاوت‌های اصلی معمولا عبارتند از:
مقاومت ضربه‌ای شیشه باعث تسریع فرآیند سرمایش شدید شده‌است که تراکم سطح بالاتری را ایجاد می‌کند. این باعث می‌شود که سطح در حدود چهار یا پنج برابر بیشتر از شیشه ضد عفونی باشد. فرآیند تقویت حرارت آهسته‌تر بوده و به این معنی است که قدرت تراکم کم‌تر است و آن را دو برابر شیشه ضد عفونی می‌کند.
تولید به دلیل فرآیند سرد کردن شیشه تقویت‌شده با حرارت، به کنترل بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل برای پردازنده‌های شیشه‌ای نسبت به شیشه سخت‌تر سخت‌تر است (سفت شده).
به طور معمول تراکم سطح بالاتر، تکه‌های بیشتر شیشه به داخل (در صورتی که it باشد)می‌تواند به طور قابل‌توجهی الگوی خردایش (pattern)را تغییر دهد. بنابراین شیشه باعث می‌شود که شیشه به ذرات کوچک‌تر تبدیل شود در حالی که شیشه تقویت‌شده با حرارت بیشتر شبیه به شیشه آنیل شده / عمل‌آوری نشده خواهد بود.
آسیب‌پذیری در برابر آسیب‌های ناشی از شکستگی (Sulphide)می‌تواند در هر دو شیشه و یا شیشه تقویت‌شده با حرارت رخ دهد. با این حال، چون تراکم سطح شیشه تقویت‌شده – تقویت‌شده بسیار کم‌تر از شیشه است که باعث می‌شود به خودی خود باعث شکست خود به خودی در شیشه تقویت‌شده شود.
جذب گرما یک فرآیند جایگزین نیست، بلکه یک روش تست اضافی برای کاهش احتمال گنجاندن نیکل است.

این فرآیند یک تست گرمایی برای uncover inclusions است. برخی از تولید کنندگان شیشه نشان می‌دهند که این آزمایش ممکن است ریسک کمی در کاهش لیوان داشته باشد. انتخاب محصول صحیح از انواع شیشه موجود می‌تواند به طور نگران‌کننده‌ای دشوار به نظر برسد، اما در واقع کاملا مستقیم به جلو است.

فریم های بالکن شیشه ای بی نهایت سفارشی از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند و به طور خاص برای ملک شما ساخته شده اند. طراحی تمام سازه های بالکن ما توسط تیم داخلی ما انجام شده است، بنابراین در مورد بالکن رویایی خود به ما بگویید و ما آن را ایجاد خواهیم کرد!

ویژگی طراحی نهایی
نرده بالکن شیشه ای اینفینیتی ما بهترین ویژگی طراحی است. موانع بصری بین محیط داخلی و خارجی شما را از بین می برد. علاوه بر این، نرده بالکن Infinity Glass با مهندسی زیبا، فوق مدرن و کاملاً بدون قاب، احساس بی‌نظیری از فضا را ارائه می‌دهد، در حالی که مانع ایمنی مطابق با مقررات را ارائه می‌دهد.

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۱۲ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید