طراحی پروژه ویلایی ده ترکمن

پروژه خانه ویلایی ده ترکمن
طراحی پروژه ویلایی ده ترکمن

طراحی پروژه ویلایی ده ترکمن

نرده شیشه ای با طراحی و سندبلاست

شیشه سندبلاست در برابر . شیشه حکاکی شده : کدام بهتر است ?

ما اغلب افراد زیادی داریم که می‌پرسند کدام یک شیشه  بهتر است , اما واقعا ً همه چیز به شما و خواسته‌های شما بستگی دارد ! در حالی که دو محصول شیشه‌ای شبیه به یک سبک هستند , شیشه حکاکی شده در مقابل شیشه سندبلاست, در واقع وقتی به یک هدف نهایی می‌رسد بسیار متفاوت هستند .

شیشه های سندبلاست و حکاکی شده هر دو از مواد ساینده استفاده می کنند که ظاهری مات بر روی شیشه ایجاد می کند. سندبلاست معمولاً از دستگاهی با سرعت بالا استفاده می‌کند که با ماسه، پوسته گردو یا مواد دیگر روی صفحه شیشه‌ای منفجر می‌شود تا به ظاهر آن برسد. (این کار را با دست هم می توان انجام داد!) حکاکی شیشه سندبلاست به شما امکان می دهد سطحی از شفافیت شیشه را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد و از بسیاری جهات در طراحی همه کاره است.

نرده شیشه ای با طراحی و سندبلاست

شیشه حکاکی شده با اسید گزینه های متنوعی را ارائه می دهد، اما ظاهر آن صاف تر است. حکاکی شیشه با اسید نسبت به شیشه سندبلاست استاندارد، پرداخت و درجات مختلف شفافیت بیشتری را ارائه می دهد. یکی دیگر از تفاوت های عمده بین اسید اچ و سندبلاست این است که هنگام روشن کردن یک تکه شیشه برای اهداف برجسته، نور از طریق اسید و همچنین سندبلاست عبور نمی کند.

این که آیا شما در مورد شیشه سندبلاست  تصمیم می گیرید یا شیشه حکاکی شده یکی از مهم ترین مزایای آن این است که شفافیت آن به اندازه دلخواه شما است. این برای افزودن حریم خصوصی در مکان‌هایی مانند پارتیشن‌ها، دوش‌های شیشه‌ای، اداری یا فضاهای عمومی ایده‌آل است.

شیب های شیشه ای می توانند با هر درصدی شروع و به پایان برسند، مانند شیب ۲۰ تا ۸۰ درصد یا یک صفحه شیشه ای کاملاً شفاف و به یخ زدگی ۱۰۰ درصدی با کدورت صفر محو می شود.

درصد شفافیت سندبلاست

خدمات حکاکی شیشه گزینه منحصر به فرد را ارائه می دهد. کدر و گرادیان می توانید به سطح کدر ۱۰ تا ۲۰ درصد دست پیدا کنید، در حالی که مات کردن شیشه سنگین تر، شفافیت و شفافیت صفر را برای حفظ حریم خصوصی کامل ایجاد می کند و به نور اجازه می دهد همچنان به پانل های شیشه ای نفوذ کند.

شیشه سندبلاست که به عنوان شیشه حکاکی نیز شناخته می شود، ظرافت پیچیده ای دارد و می توان جلوه های چشمگیری را به دست آورد. سندبلاست فرآیندی است که در آن از شن و ماسه برای “انفجار” دکوراسیون به سطح شیشه استفاده می شود. بسته به عملکرد شیشه، طرح‌ها به‌صورت پس‌زمینه سندبلاست، با الگوی شفاف باقی‌مانده، یا طرح سندبلاست، با پس‌زمینه شفاف باقی مانده است.

شیشه را می توان به صورت شابلون پوشانده و سندبلاست کرد، تکه های شیشه پوشانده شده از شابلون برداشته می شود و شیشه شفاف صاف زیر آن باقی می ماند، این الگو را ایجاد می کند. شابلون ها از ماده ای ساخته شده اند که در برابر اثر سندبلاست ساینده مقاومت می کند.
از آنجایی که سندبلاست شیشه ای یک فرآیند کاهشی است، مناطق انفجاری یخ زده به نظر می رسند در حالی که منطقه انفجار نشده شفاف است. ما سندبلاست را با ماشین انجام می دهیم که شامل انفجار ذرات ماسه با فشار بالا در شیشه است که سطح شیشه را فرسایش می دهد. حذف مقادیر کم شیشه به این روش باعث ایجاد سطح ناهموار مشخصه و کیفیت نیمه شفاف شیشه مات می شود.

نحوه تولید شیشه اچ و شیشه مات

مزایا و معایب شیشه سندبلاست در برابر  شیشه حکاکی شده

مانند هر محصول دیگری، هم شیشه مات سندبلاست و هم شیشه مات حکاکی شده مزایا و معایب خود را دارند.

سندبلاست:

یکی از مزیت های سندبلاست این است که می توانید با کیفیت خوب را تضمین کنید و در مدت زمان مناسبی تکمیل می شود. همچنین، طرح ها به راحتی در دسترس هستند و می توان جزئیات بیشتری را ارائه کرد.
یکی از اشکالات سندبلاست این است که شیشه اثر انگشت بیشتری از خود به جای می گذارد که در هنگام تمیز کردن نیاز به نگهداری بیشتری دارد.

Acid Etching

شیشه حکاکی شده اسیدی این است که برخلاف شیشه سندبلاست، تعمیر و نگهداری پایینی دارد و احتمال کمتری دارد که اثر انگشت باقی بماند.
یک مشکل با شیشه حکاکی شده با اسید این است که به راحتی در دسترس نیست زیرا اسید مورد استفاده خطرناک است و اغلب باید در خارج از کشور تولید شود. اسید اچ نیز در طرح های سفارشی محدود است.
تمام شیشه های اچ شده به دلیل گیر افتادن روغن ها و کثیفی ها در داخل ساییدگی های اچ شده قابلیت کثیف شدن و چروک شدن را دارند.

این باید هنگام انتخاب شیشه اچ شده در نظر گرفته شود که در کجا قرار می گیرد و چگونه با محیط تعامل می کند. برخی از پوشش‌ها و اقدامات احتیاطی را می‌توان برای جلوگیری از این نوع آسیب‌ها انجام داد، مانند زمانی که درهای شیشه‌ای دوش یا درب انبارها را حکاکی می‌کنید یا پانل‌های حکاکی شده را در یک فضای عمومی دارید.

شما در مورد فرآیند حکاکی شیشه، ظاهر آن و حتی مزایا و معایب آن را یاد گرفته اید. پس کدام بهتر است؟ خوب، این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید.

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۱۰ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید