شیشه ی سکوریت چیست و چطوری سفارش بدم

شیشه ی سکوریت چیه
شیشه ی سکوریت چیست و چطوری سفارش بدم

شیشه ی سکوریت چیست

امروزه، امنیت یک دغدغه اصلی برای همه است و هیچ جای دیگری وجود ندارد که بتوانید به جز خانه خود احساس امنیت کنید.

شیشه سکوریت نوعی شیشه است که با حرارت مقاوم شده‌است . این کار حفاظت زیادی را در برابر هر دو مورد خراش و شکستگی ایجاد می‌کند و آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای پنجره‌های آشپزخانه و حمام تبدیل می‌کند . در مقایسه با انواع دیگر شیشه , شیشه ملایم نسبت به شیشه حرارتی بیشتر مقاوم است ( به عنوان مثال , تغییرات دمایی ناگهانی ) . شیشه سکوریت نیز بیشتر از شیشه استاندارد مقاوم است . این یک انتخاب عالی برای چیزهایی مانند درهای حیاط خلوت و درهای خودرو است . چون آن نسبت به آسیب مقاوم است , می‌تواند در طیف گسترده‌ای از کاربردها مورد استفاده قرار گیرد . آن می‌تواند برای پنجره‌ها , درها , کابینت‌ها استفاده شود .
همانطور که این نام نشان می‌دهد ، شیشه با حرارت در کوره داغ شده‌است تا زمانی که به دمای خاصی برسد . این فرآیند شکاف‌های میکروسکوپی را در شیشه ایجاد می‌کند که به آن اجازه می‌دهد انرژی بیشتری را از نیروی ضربه بدون شکستن یا شکستگی جذب کند . با ارائه قدرت بیشتر و کاهش خطر شکستگی ، شیشه ملایم یکی از بهترین روش‌ها برای ایمن نگه داشتن منزلتان از آسیب است .

شیشه ی سکوریت چیست

و هیچ خانه ای را نمی توان بدون پنجره های امنیتی مسکونی کامل در نظر گرفت زیرا ورود نور طبیعی به داخل را تسهیل می کند و ساکنان را قادر می سازد از منظره بیرون لذت ببرند. جدای از آن، شیشه های محافظ برای خانه ها نیز خانه را ایمن نگه می دارند، دارای تهویه متقابل هستند و در صورت نصب مناسب، هیچ گاه خانه ای را تاریک و خفه نمی کنند.

در پاسخ به شیشه ی سکوریت چیست باید صحبت از تضمین ایمنی و امنیت یک خانه می شود، نقش پنجره ها را هرگز نمی توان دست کم گرفت. به این دلیل است که پنجره‌ها ضعیف‌ترین نقطه هر خانه به حساب می‌آیند و آمار نشان می‌دهد که ۳۳ درصد از سرقت‌های منازل پس از ورود از هر پنجره در طبقه اول انجام می‌شوند، در حالی که ۴۴ درصد سارقین دسترسی خود را از درب ورودی تضمین می‌کنند.

جدول مشخصات تولید

  • بیشترین سایز واحد ۸۴۰۰ * ۳۲۰۰ mm
  • کمترین سایز واحد ۳۰۰ * ۱۲۰ mm
  • بیشترین ضخامت واحد ۱۹ mm
  • کمترین ضخامت واحد ۴ mm

بنابراین با در نظر گرفتن نگرانی‌های ایمنی مربوط به پنجره‌های خانه، باید به سراغ پنجره‌های شیشه‌ای با کیفیت بالا برای خانه‌هایی بروید که با استفاده از شیشه‌های مهندسی شده خاص ساخته می‌شوند – ترجیح داده‌شده‌ترین مصالح ساختمانی دکوراسیون امروزی.

دورانی که پنجره های شیشه ای فقط عامل زیبایی، پیچیدگی و ظرافت بودند، گذشته است. امروزه راه‌حل‌های امنیتی ویندوز به دلیل طراحی مداوم فناوری در زمینه فنستراسیون، به مظهر امنیت و زیبایی‌شناسی تبدیل شده‌اند. شیشه های رنگی، شیشه های سکوریت شده و شیشه های کنترل خورشیدی شیشه هایی با کارایی بالا هستند که به طور جامع برای تولید پنجره های امنیتی مسکونی استفاده می شود.

شیشه سکوریت یک عنصر عالی برای امنیت خانه :

در شیشه سکوریت، ما ۱۰۰% متعهد هستیم که با ارائه طیف وسیعی از ایمن‌ترین پنجره‌های خانگی با شیشه‌های باکیفیت عالی، ایمنی پنجره‌های شما را بی‌هدف کنیم. اینها شامل شیشه سکوریت سکوریت، شیشه چند لایه PVB و شیشه ایمنی مقاوم در برابر حرارت است. این شیشه های ایمنی هم فضای داخلی بدون آسیب و هم امنیت تسخیرناپذیر چارچوب پنجره های شما را تضمین می کند.

طیف شیشه‌هایی که ما ارائه می‌دهیم در برابر ضربه مقاوم است و حتی با استفاده از یک جسم سنگین، نفوذ سارقان را سخت‌تر می‌کند. و حتی اگر سارقان شیشه را بشکنند، از هم نمی پاشد. راه حل های ایمن یشیشه سکوریت چندین برابر قوی تر و بادوام تر از پنجره های شیشه ای معمولی هستند.

شیشه سکوریت چهار برابر سخت تر از شیشه آنیل شده است. شیشه های لمینت هنگام نصب با سخت افزار و لوازم جانبی مانند ضد زنگ، بلوک های حفره ای، گوه های آب بندی و بلوک های بالابر، امنیت نهایی را برای شما فراهم می کند – تقویت کننده ایمنی و امنیت در پنجره های امنیتی آلومینیومی و پنجره های کشویی امنیتی.

سوالات متداول شیشه سکوریت شده :

شیشه سکوریت طیف گسترده ای از شیشه های ایمنی را ارائه می دهد که با استفاده از شیشه های ایمنی مهندسی شده خاص مانند شیشه های ایمنی مقاوم، شیشه های چند لایه PVB و شیشه های ایمنی مقاوم در برابر حرارت ساخته شده اند که ایمنی بی دریغ را برای خانه شما فراهم می کند. وقتی صحبت از محافظت از اعضای خانواده و دارایی های شما می شود، امنیت خانه شما هرگز نباید به خطر بیفتد و هیچ کس نمی تواند بهتر از شیشه سکوریت از آن اطمینان حاصل کند. نصب بدون نقص توسط نصابان متخصص انجام می شود و خدمات پس از نصب نیز در صورت نیاز و در صورت نیاز تضمین می شود.

پنجره های شیشه ای ایمنی مهمترین نقش را در تضمین ایمنی و امنیت خانه ایفا می کنند. به این دلیل است که پنجره ها ضعیف ترین نقطه هر سازه ای برای نفوذگران در نظر گرفته می شوند. مطالعات مختلف نشان می‌دهد که حدود ۳۳ درصد از سرقت‌های خانه از طریق پنجره‌ها، به‌ویژه آنهایی که در طبقه اول هستند، صورت می‌گیرد. بنابراین با در نظر گرفتن نگرانی‌های ایمنی مربوط به پنجره‌ها، باید به سراغ پنجره‌های شیشه‌ای با کیفیت بالا بروید که با استفاده از شیشه‌های مهندسی شده خاص تولید می‌شوند.

جامینه به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان، تامین کنندگان و نصب کنندگان پنجره های امنیتی خانگی با کیفیت بالا، راه حل های پنجره امنیتی را با ویژگی هایی مانند محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، شیشه سکوریت نشکن و توانایی مبارزه سخت با سارقان ارائه می دهد. حتی زمانی که شیشه‌ای که این پنجره‌ها از آن ساخته شده‌اند در صورت ضربه/استرس شدید شکسته می‌شود و تجربه‌ای بدون آسیب را تضمین می‌کند. راه حل های ایمنی پنجره سکوریت چندین برابر قوی تر و بادوام تر از پنجره های شیشه ای معمولی هستند.

ویژگی های کلیدی :

  • محافظت در برابر اشعه فرا بنفش
  • شیشه سکوریت در یک مورد غیرمحتمل شکستگی – به قطعات کوچک کوچک شکسته می شود، که از صدمات جلوگیری می کند.
  • شیشه سکوریت حتی زمانی که در اثر ضربه وارد شود نمی شکند.

شرکت جامینه برای اجرای شیشه سکوریت چه اطمینانی به ما میده کیفیت خوبی اجرا کنه؟

شرکت جامینه از سال ۱۳۸۴ تا کنون در این حوزه فعالیت داشته و از بنام ترین شرکت ها در تهیه و نصب شیشه سکوریت بوده است و به کمک پرسنل تخصصی و مواد باکیفیت توانسته مشتریان زیادی را جذب نماید بطوریکه می توانید نظرات این عزیزان را در صفحه درباره ما مشاهده بفرمائید .

نحوه ثبت سفارش شیشه سکوریت چگونه است؟

شما عزیزان می توانید با شماره های شرکت جامینه (( ۷۷۰۸۳۸۴۵ و ۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷)) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را از مرحله مشاوره تا اجرای پروژه شما را همراهی کنند.

شرکت جامینه چه خدماتی ارائه می دهد؟

در زمینه اجرای شیشه سکوریت ، طراحی سندبلاست ، شیشه بین کابینتی ، پارتیشن شیشه ای و دور دوشی شیشه ای آماده ارائه خدمات می باشد .

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۳ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید