شیشه سکوریت وشیشه میرال چه هستند؟

شیشه سکوریت وشیشه میرال چه هستند؟
شیشه سکوریت وشیشه میرال چه هستند؟

شیشه سکوریت وشیشه میرال چه هستند؟

نام پروژه : شیشه سکوریت شیشه میرال شیشه دود بند یراق طلایی لولا روکش استیل طلایی
مکان : پروژه یوسف آباد

 کاربرد شیشه سکوریت یا میرال :

شیشه میرال و سکوریت هر دو یک نوع شیشه نشکن می باشند. شيشه ميرال در حین تولید فشرده شده و با گرما و سرما تحریک می شود و در مقایسه با شیشه شناور معمولی مقاومت بسیار بیشتری به آن می بخشد. پس تفاوتی بین این دو وجود ندارد و تنها نام متفاوتی دارند.

شيشه ميرال به دلایلی به عنوان نوعی شیشه ایمنی شناخته می شود. این نوه شیشه پنج برابر قوی تر از شیشه معمولی با همان اندازه و ضخامت است، به این معنی که می توانددر برابر ضربه بسیار سخت تر مقاومت کند و کمتر در معرض خرد شدن است.

شيشه ميرال با شیشه چند لایه متفاوت است ( شیشه چند لایه بیشتر برای شیشه های اتومبیل استفاده می شود)، زیرا هر دو محصول از شیشه استاندارد قوی تر هستند ، اما هنگام خرد شدن اکشن های متفاوت از هم نشان میدهند.

در حالی که شیشه های چند لایه قطعات بهم چسبیده را به اندازه کافی طولانی نگه می دارند تا جایگزینی برای آن پیدا شود ، شيشه ميرال به صدها قطعه کوچک که تیز یا فشرده نیستند شکسته می شود و خطر آسیب را کاهش می دهد.

شیشه میرال

شیشه سکوریت، نوعی شیشه که در اثر ضربه، برآمدگی یا شکستن آن به قطعات ریز و نسبتاً بی‌ضرر به جای خرد شدن به قطعات بزرگ و ناهموار تبدیل می‌شود. شیشه ایمنی ممکن است به دو روش ساخته شود. ممکن است با لمینیت دو ورقه شیشه معمولی با هم، با یک لایه نازک پلاستیکی ساخته شود، یا ممکن است با تقویت ورق های شیشه ای با عملیات حرارتی تولید شود.

مزایای شيشه ميرال :

  1. قدرت
  2. مقاومت در برابر حرارت
  3. کاهش صدا
  4. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش
  5. مقاومت در برابر ضربه
  6. زمان

مزایای شيشه ميرال

این نوع شیشه ها در برابر ضربه مقاوم هستند یعنی فقط با وارد شدن ضربه های خیلی شدید شکسته می شوند و پس از خورد شدن به قطعه های کوچکی تبدیل می شوند که تیز و برنده نیستند و آسیبی به افراد وارد نمی کنند. پس از ایمنی بالایی برخوردار هستند.

شیشه های میرال یا سکوریت استحکام خمشی بالایی دارند به گونه ای که استحکام خمش آن ۵برابر بیشتر از شیشه های معمولی می باشد.

از دیگر مزایای این شیشه ها می توان به بودن آن ها اشاره کرد.

کاربرد شیشه سکوریت یا میرال :

  • درب داخلی ساختمان
  • درب حمام و سونا
  • نمای ساختمانی
  • اتاق عمل و آزمایشگاه

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

شیشه سکوریت جامینه در زمینه های شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت ، طراحی سندبلاست، پارتیشن شیشه ای در خدمت شما عزیزان می باشد

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۱۳ میانگین: ۴.۷]

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید