شیشه سکوریت ریلی ۱۰ میل سفید فلوت

شیشه سکوریت ریلی ۱۰ میل سفید فلوت
شیشه سکوریت ریلی ۱۰ میل سفید فلوت

درب شیشه ای ریلی (سکوریت)  چه کاربردی دارد؟

نام پروژه : شیشه سکوریت ریلی ۱۰ میل سفید فلوت
مکان : پروژه شهر آبسرد دماوند

شیشه سکوریت ریلی :

شیشه سکوریت ریلی یکی از پرکاربردترین شیشه سکوریتی می باشد.زیرا به راحتی نصب شده و کیفیت بالایی دارد. این ریل های مکانیکی از قبل مونتاژ شده دارای طرح های مختلف با توجه به نیاز و کاربرد انتخاب و نصب می شوند. جنس این درب ها از شیشه سکوریت می باشد.

شیشه سکوریت ریلی ۱۰ میل سفید فلوت
پروژه شهر آبسرد دماوند

درب شیشه ای ریلی (سکوریت)  چه کاربردی دارد؟

چه نوع شیشه امنیتی برای کسب و کار من بهترین است؟

کسب و کار من سعی دارد از چه چیزی محافظت کند؟ آیا کسب و کار شما از مردم یا محصولات محافظت می کند؟ یک فروشگاه خرده‌فروشی که درگیر دزدی سر و صدا می‌شود، به همان سطح محافظت از بانکی که به دنبال محافظت از عابربان خود در برابر سرقت مسلحانه است، نیاز ندارد.

آیا به شیشه محافظ داخلی یا خارجی نیاز دارم؟ پلاستیک‌های ضد گلوله مانند اکریلیک بیشتر در داخل خانه استفاده می‌شوند، در حالی که شیشه‌های امنیتی سکوریت شده و چند لایه از پنجره‌های فروشگاه و درهای ورودی/خروجی محافظت می‌کنند.

شیشه سکوریت جامینه در زمینه های شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت ، طراحی سندبلاست، پارتیشن شیشه ای در خدمت شما عزیزان می باشد.

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۹ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید