شیشه بین کابینتی چیست، بررسی و معرفی انواع شیشه

شیشه بین کابینتی چیست
شیشه بین کابینتی چیست، بررسی و معرفی انواع شیشه

شیشه بین کابینتی چیست، بررسی و معرفی انواع شیشه

شیشه بین کابینتی

روش های استفاده از شیشه در کابینت آشپزخانه

گنجاندن شیشه در طراحی کابینت آشپزخانه شما راهی فوق العاده برای نمایش ظروف، کتاب های آشپزی و سایر موارد زیبای شماست. استفاده از شیشه بین کابینت ها می تواند به آشپزخانه ای که تم یکنواختی دارد جان ببخشند و توهم فضایی بزرگ، باز و مطبوع را ایجاد کند.

روش های استفاده از شیشه در کابینت آشپزخانه

کابینت های شبه جزیره جلو شیشه ای

نصب کابینت های شبه جزیره جلوی شیشه ای یک راه ایده آل برای افزودن تعریف بین فضاها در طراحی کف باز است. کابینت های شیشه ای شبه جزیره ای یک پارتیشن تقریبا بدون درز بین آشپزخانه و اتاق غذاخوری شما ایجاد می کنند. سازندگان کابینت تمایل دارند از این سبک برای کابینت های سطح بالا استفاده کنند تا بتوانید اقلام را نمایش دهید و در عین حال خطر آسیب را به حداقل برسانید.

شیشه بین کابینتی چیست، بررسی و معرفی انواع شیشه

مونتین درب شیشه ای

کابینت های سفارشی با درب های شیشه ای جذابیت دنیای قدیم را به آشپزخانه مدرن می آورند. کابینت ساز شما به طرز ماهرانه ای شیشه را با هر طرحی که شما ترجیح می دهید در شبکه های چوبی ادغام می کند.

کابینت های جلویی شیشه ای بدون قاب

آیا می خواهید طراحی مدرن تری داشته باشید؟ یک کابینت جلویی شیشه ای بدون قاب ممکن است برای شما عالی باشد. این طراحی ظاهری براق را ارائه می دهد که عمدتاً از شیشه تشکیل شده است، با یک ورق شیشه برای کل جلوی کابینت.

کابینت های جلویی شیشه ای بدون قاب

درب شیشه ای سرب دار

سازندگان کابینت از شیشه یا آینه برای ایجاد طرح‌های تزئینی با پانل‌هایی که توسط سرب، مس یا روی به هم چسبیده‌اند، استفاده می‌کنند – نوارهای نازکی از فلز که یک الگو را تشکیل می‌دهند. اگر می خواهید کمی نور و درخشش را در آشپزخانه خود بگنجانید، این طرح یک گزینه عالی است.

کابینت های تصویری

کابینت های تصویری برای آشپزخانه هایی که پنجره های زیادی دارند ایده آل هستند. این سبک کابینت آشپزخانه هنگامی که مستقیماً در مقابل پنجره ای قرار می گیرد که با طراحی آن مطابقت دارد، به طور یکپارچه با بقیه آشپزخانه ترکیب می شود. همچنین راهی مطمئن برای افزودن گرما و روشنایی به آشپزخانه شما است.

کابینت های پایه جلویی شیشه ای

کابینت‌های پایین را می‌توان به زیبایی رویه با کابینت‌های پایه شیشه‌ای طراحی کرد. هر پانل پایه با یک ورق شیشه ای برای ظاهری مینیمال و ظریف طراحی شده است. اگر فرزند خردسال ندارید، می توانید آن را در نظر بگیرید.

کابینت های شیشه ای کشویی

یکی دیگر از گزینه های جاودانه برای نمایش بهترین ظروف چینی و سایر ظروف ارزشمند، یک کابینت شیشه ای کشویی است. دارای یک مسیر فرورفته است که به شما امکان می دهد دو ورقه شیشه را برای دسترسی آسان به جلو و عقب بکشید.

کابینت های شیشه ای تزئینی

با طرح‌ها و طرح‌هایی مانند شیشه ‌های مات، شیشه‌های دانه ‌دار یا شیشه‌های حکاکی شده، به کابینت‌های آشپزخانه تان شخصیت و بافت اضافه کنید. با کابینت های سفارشی، می توانید الگویی را انتخاب کنید که شخصیت شما را به بهترین شکل منعکس کند.

کابینت های جلویی شیشه ای رنگ شده

کابینت های جلو شیشه ای رنگ شده آشپزخانه ای مدرن و درجه یک را به شما می دهد. این ظاهر را با رنگ آمیزی پشت شیشه برای جلوه ای براق به دست می آورید. درهای کابینت بدون قاب، ظریف و براق هستند.

درب شیشه ای قوسی

اگر به دنبال آن هستید، سبک قوس دار بیشتر سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل و سنتی را نشان می دهد. شکل منحنی یک تضاد زیبا در برابر خطوط و اشکال بیشتر مستقیم در آشپزخانه است. همچنین پیچیدگی را به نمایشگر اضافه می کند.

کابینت های شیشه ای بلند

اکثر کابینت های آشپزخانه در دو طرف سینک آشپزخانه یا بالای پیشخوان قرارمی گیرند. کابینت های شیشه ای بلند چندان متعارف نیستند. آنها در مناطق دیگر قرار دارند، بلندتر از کابینت های ذکر شده قبلی هستند و با نمایشگرهای مناسب، می توانند نقطه کانونی در آشپزخانه شما باشند.

کابینت های سفارشی در طراحی هنری آشپزخانه

کابینت های شیشه ای آشپزخانه می توانند از مات تا شفاف، مینیمالیستی تا درخشان یا از سنتی تا مد روز متغیر باشند. سازندگان کابینت در کیچن آرت دیزاین با شما همکاری خواهند کرد تا به طرز ماهرانه ای شیشه را در طراحی کابینت های سفارشی شما بگنجانند.

ایده های ساده برای تغییر آشپزخانه با شیشه

وقتی سعی می کنید خانه خود را تزئین و بهبود دهید، آیا تا به حال به شیشه برای روشن کردن، تقویت و استفاده برای خواص بازتابی آن فکر می کنید؟ شیشه یکی از پرکاربردترین موادی است که در حال حاضر در خانه های ما استفاده می شود. پنجره ها به طور طبیعی خانه های ما را بهبود می بخشند، اما شیشه های استفاده شده در آشپزخانه و مبلمان ما بیش از هر زمان دیگری به یک روند طراحی تبدیل شده است.

در اینجا ایده های ساده ای برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه با شیشه وجود دارد. چه بخواهید آن را به آشپزخانه خود در کابینت، دکور یا حتی میز اضافه کنید، در اینجا چند ایده الهام بخش برای استفاده از شیشه وجود دارد.

نصب شیشه در درب کابینت

سعی کنید از شیشه در درهای کابینت استفاده کنید تا ظاهر ظروف غذاخوری و کلکسیونی خود را بهتر کنید. مقداری نورپردازی زیر کابینت را در داخل کابینت ها نصب کنید تا قطعات خاص را روشن کنید. این می تواند به کابینت شما کمک کند تا به نظر برسد که فضای کمتری در آشپزخانه شما اشغال می کند. فقط مطمئن شوید که ظروفی را که در آنها می‌گذارید مرتب و مرتب نگه دارید.

شیشه سکوریت چه تفاوتی نسبت به شیشه معمولی دارد ؟

از شیشه به عنوان پوشش سطح استفاده کنید

شیشه به طور طبیعی هر آشپزخانه ای را روشن می کند:

ویژگی زیبای شیشه خاصیت انعکاسی آن است که باعث می شود فضاها بزرگتر و جادارتر به نظر برسند. وقتی شیشه در آشپزخانه و حمام استفاده می‌شود، شیشه‌ها باعث می‌شوند که فضا شیک‌ تر و مدرن‌ تر به نظر برسد. بلوک‌های شیشه‌ای را می‌توان در دیوارهای آشپزخانه برای وارد کردن نور از اتاق‌های اطراف استفاده کرد، یا حتی در میز آشپزخانه استفاده کرد. سعی کنید از شیشه در درهای کابینت استفاده کنید تا ظاهر ظروف غذاخوری و کلکسیونی خود را بهتر کنید. روشنایی زیر کابینت را در داخل کابینت ها نصب کنید تا قطعات خاص را روشن کنید.

شیشه را با سایر مواد بازتابنده جفت کنید

وقتی صحبت از شیشه می شود، گزینه ها نامحدود هستند. از آنجایی که شیشه باعث می شود فضای داخلی شما بازتاب بیشتری داشته باشد، شیشه را با این مواد در آشپزخانه خود، مانند وسایل فولادی ضد زنگ، شیرهای سینک انعکاسی ، جفت کنید.

از شیشه به عنوان جداکننده استفاده کنید

آشپزخانه شما می‌ تواند از شیشه ‌ها در میز و کابینت و در کاشی‌ها استفاده کند. اگر آشپزخانه تیره ای دارید که نور طبیعی زیادی دریافت نمی کند، دیوارها را با رنگ روشن تر رنگ کنید و کابینت جلوی شیشه ای، وسایل روشنایی را اضافه کنید، یا دیوارهای بلوک شیشه ای را نصب کنید تا نور اتاق های مجاور را دریافت کنید. وسایل روشنایی شیشه ‌ای می‌ توانند درخشش بیشتری را به ارمغان بیاورند که شما متوجه نبودید. درست زمانی که فکر کردید آشپزخانه شما کسل کننده و خسته کننده است، شیشه را به داخل آن بیاورید و آن را روشن کنید.

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۸ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید