پارتیشن شیشه ای با فریم مشکی

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای با فریم مشکی

تولید ۲ مدل پارتیشن شیشه ای با فریم مشکی:

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای با فریم مشکی محیط را شیک و جلوه زیبایی را ایجاد می‌کند. همانطور که میدانید، چارچوب مشکی این پارتیشن‌ها امکان ست کردن آن را با انواع دکوراسیون به سادگی فراهم می‌کند.

در ساخت پارتیشن با فریم مشکی از شیشه‌های مقاوم و نشکن سکوریت استفاده می‌شود. به همین خاطر این پارتیشن‌ها صد در صد ایمن هستند.

تولید 2 مدل پارتیشن شیشه ای با فریم مشکی
پارتیشن شیشه ای با فریم مشکی

و در مقابل فشار یا ضربه دچار ترک و یا شکستگی نمی‌شوند. و طول عمر بالایی دارند. شاید جالب باشد بدانید که، اولین بار در کشور ایتالیا از پارتیشن با فریم مشکی استفاده کردند. و پس از آن طرفداران بیشماری در سراسر دنیا پیدا کرد.

جنس این فریم یا پنل‌ها، آلومینیوم مشکی می‌باشد. بنابراین در مناطق و محیط‌های مرطوب و نمدار هم قابل استفاده می‌باشند و دچار زنگ زدگی و یا پوسیدگی نمی‌شوند.

این پارتیشن‌ها از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردار هستند. و همه ی‌یراق آلات استفاده شده در آنها به رنگ مشکی می‌باشد. پارتیشن با فریم مشکی به عنوان یکی از مدرن ترین‌ها در صنعت پارتیشن‌سازی دنیا شناخته شده است. و هر روز بر تعداد طرفداران آن اضافه می‌شود.

پارتیشن شیشه ای با فریم مشکی

محصول کار شده از: پارتیشن شیشه‌ای با فریم مشکی با دستگیره فرودگاهی (شیشه سکوریت سوپر کلیر ۱۰ میل)
پارتیشن مشکی در دو مدل متحرک و ثابت کار می شود :
پارتیشن با فریم مشکی از ترکیب یک اسکلت و یا پنل آلومینیومی مشکی با شیشه ساخته می‌شود. به همین جهت استفاده از آنها روشنایی طبیعی محیط را حفظ کرده و فضا را بزرگ و دلباز جلوه می‌دهد.

این پارتیشن‌ها در هر ارتفاع و ابعادی به صورت یک جداره و دوجداره قابل سفارش، طراحی و ساخت هستند. این پارتیشن‌ها بازدارنده ی‌مناسبی در مقابل اصوات هستند. و در اماکن عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارتیشن‌های اداری هم به صورت متحرک و هم ثابت و ایستاده نصب و اجرا می‌شوند.

پارتیشن‌های ثابت به طور دائم به کار گذاشته می‌شوند و قابل جابجایی نیستند، اما پارتیشن‌های متحرک برای ایجاد فضاهای موقت استفاده می‌شوند و به راحتی قابل حمل و انتقال هستند. همچنین این پارتیشن‌ها در زمان نسبتا کمی ساخته می‌شوند. و به راحتی و سریع قابل نصب و اجرا هستند.

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۹ میانگین: ۵]

یک پاسخ به “پارتیشن شیشه ای با فریم مشکی”

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید