اجرا و نصب بالکن شیشه ای تاشو در تهران

سیستم بالکن شیشه ای
اجرا و نصب بالکن شیشه ای تاشو در تهران

اجرا و نصب بالکن شیشه ای تاشو در تهران

سیستم بالکن شیشه ای چیست؟

سیستم‌های شیشه بالکن بدون فریم برای پوشش دادن و حفاظت از بالکن شما با سبک طراحی شده‌اند. آن‌ها برای سال‌ها و سال‌ها شام و لحظات خوب طراحی شده‌اند. به همین دلیل است که باید مقاوم و ایمن باشند. و این ها هستند.

اجرا و نصب بالکن شیشه ای تاشو در تهران

شیشه بالکن Lumon شامل دو پروفایل آلومینیومی افقی نصب‌شده بر روی سقف، نرده ، یا ساختار کف بالکن است. شیشه‌های رنگی شیشه دار به پروفایل ها چسبیده‌اند. این شش، ۸، ۱۰، یا ۱۲ میلی متر به شدت مقاوم هستند اما به راحتی می توان آن را کاهش داد.

شیشه بالکن تاشو

شیشه تاشو به این معنی است که شیشه قابل جمع شدن بدون فریم را می توان به طور کامل باز کرد، شیشه‌ها به راحتی بر روی دیوار می‌لغزند و استفاده آسان می‌شود.

شیشه بالکن تاشو

صفحات شیشه‌ای به راحتی با دسته باز می‌شوند. هنگامی که این کار باز شد، اسلایدهای شیشه‌ای به راحتی برابر با دیوار قرار می‌گیرند. همه جام‌های شیشه‌ای را می توان کنار گذاشت، یا برخی را می توان برای محافظت جزیی باز گذاشت. سطوح درونی و بیرونی واحدهای شیشه‌ای کشویی Lumon و تاشو، راحت تمیز کردن ایمن از داخل ساختمان بدون نیاز به خروج از بالکن آسان است.

سیستم‌های Lumon نسبت به باد و اثرات بسیار مقاوم هستند. Lumon اولین شرکتی بود که در اروپا برای به دست آوردن علامت CE برای سیستم‌های شیشه‌ای بالکن آن شرکت کرد.

انواع سیستم های بالکن شیشه ای :

سیستم‌های شیشه بالکن Lumon ما را می توان برای هر بالکن نصب کرد، و گزینه‌های متعددی برای انتخاب شما وجود دارد. رایج‌ترین برنامه‌های کاربردی:

نرده تا سقف
پروفیل های آلومینیومی شیک بر روی سقف و بالای نرده بالکن نصب شده است. شیشه های سکوریت شده با ضخامت ۶، ۸ یا ۱۰ میلی متر روی پروفیل ها بسته می شوند. این شیشه ها می توانند بادهای بسیار شدید را تحمل کنند، اما سبک وزن هستند و به راحتی سر خوردن و جمع می شوند.

کف به پشت بام
گسترش سیستم شیشه ای از کف تا سقف در داخل نرده. پروفیل های آلومینیومی در کف و سقف نصب می شوند. شیشه های سکوریت شده با ضخامت ۸، ۱۰ یا ۱۲ میلی متر به پروفیل ها چسبانده می شوند، اما همچنان سبک وزن هستند و به راحتی تا می شوند.

انواع سیستم های بالکن شیشه ای

چرا بالکن شیشه ای

از بالکن شما محافظت می‌کند
شیشه بالکن بدون فریم ما باران، برف، باد، گرد و خاک و پرندگان را از بالکن شما دور نگه می‌دارد بدون این که میزان نوری که دریافت می‌کنید را کاهش دهد. این حفاظت به معنی زمان و پول کم‌تر برای تعمیر و نگهداری و تعمیر سطوح داخلی بالکن است. محوطه‌های بالکن ما میزان نویز را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهند تا شما بتوانید در خانه خود استراحت کنید و راحت‌تر بخوابید. همچنین می‌توانید مطمئن باشید که شیشه قابل جمع شدن ما ایمن است و به معنی افزایش ایمنی برای افراد طبقات پایین است.

بالکن حفاظت‌شده با سیستم‌های Lumon به ما این امکان را می‌دهد که از آن فضای اضافی که همیشه به اطراف خانه نیاز داریم لذت ببریم و نیازی به تغییر عملکرد ضروری آن نداشته باشیم.

با این حال، بدون توجه به آب و هوا – و در طول سال، طیف وسیعی از فرصت‌های نادیده را فراهم خواهد کرد.

فضای نشیمن را فراهم می کند
ما معتقدیم که یک بالکن لزوما یک فضای زنده مجزا است و این بخش بنیادی جذابیت آن است. ما سعی نمی‌کنیم که همان شرایط را به عنوان فضای داخلی تکرار کنیم و به سادگی آن را به یک اتاق اضافه تبدیل کنیم – بالکن همیشه قوانین و خصوصیات، مزایا و معایب خودش را دارد. هنگامی که ما این را درک می‌کنیم، احتمالات بی‌پایان هستند؛ بالکن یک فرصت جدید می‌شود، و پتانسیل آن تنها محدود به مرزه‌ای تخیل ما و اشتیاق ما برای کشف فرصت‌های جدید روزمره است.

یک بالکن همیشه مورد استفاده، ۷ روز در هفته، ۳۶۵ روز در سال، یک فضای راحت و عملکردی برای استراحت و لذت، چه به تنهایی و چه در شرکت، مکانی برای آرامش و جستجوی الهام.

جایی برای رفتن بدون نیاز به رها کردن آسایش منزل. احساس بیرون بودن را تجربه کنید، اما با تمام امنیت و راحتی احساسات کاملا در خانه، از نور و گرما لذت ببرید و در روزه‌ای سرد زمستانی در محیط راحت بنشینید.

بالکن شیشه ای ایمنی را اضافه می کند
بالکن بسته مکانی امن برای بازی کودکان است. حتی والدین با بچه ها در بالکن احساس راحتی می کنند.

فرقی نمی‌کند گربه، پودل یا خوکچه هندی داشته باشید، یک تراس شیشه‌ای سرپوشیده یا بالکن فضای بیرونی خوبی را برای حساس‌ترین حیوانات خانگی نیز ارائه می‌کند. هنگامی که تمام شیشه ها بسته هستند، سیستم حیوان خانگی شما را در بالکن نگه می دارد، اما آنها همچنان می توانند از فضای باز لذت ببرند و با خیال راحت توسط محیط خود تحریک شوند. شیشه ایمنی و امکان قفل بالکن امنیت بیشتری را فراهم می کند.

شیشه بالکن باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود
همچنین در قبض انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد. مطالعات متعدد روی محوطه های بالکن ما نشان می دهد که ایجاد یک سولاریوم مصرف کلی انرژی شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. محفظه های بالکن ما سطح سر و صدا را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد تا بتوانید در داخل خانه خود استراحت کنید و راحت تر بخوابید. همچنین می‌توانید با دانستن اینکه شیشه جمع‌شونده ما ایمن است، راحت بخوابید، به این معنی که ایمنی بیشتر برای کسانی که در طبقات پایین هستند.

و البته، از آنجایی که شیشه‌های بالکن ما کاملاً جمع‌شونده است، می‌توانید هر زمان که بخواهید شیشه را برای هوای تازه و آفتاب باز کنید.

شیشه سکوریت یک شیشه نشکن

شیشه سکوریت به عنوان شیشه نشکن نیز شناخته می گردد. اولین شیشه سکوریت تولید شده به ۱۲۰سال پیش بازگشته و از آن زمان تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه شیشه سکوریت یا شیشه نشکن صورت گرفته است. شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالا و ایمنی آن و این که کم ترین خطر را در صورت شکستن دارد و همچنین از مقاومت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار بود، توانست در بازار بسیار موفق عمل کند. شیشه سکوریت و طراحی سند بلاست جامینه با بیش از ۱۵ سال سابقه در این عرصه در خدمت شماست .

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟
[کل: ۱۳ میانگین: ۵]

۲ پاسخ به “اجرا و نصب بالکن شیشه ای تاشو در تهران”

دیدگاهتان را بنویسید

×

سبد خرید